India! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sandra K. - WaarBenJij.nu India! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sandra K. - WaarBenJij.nu

India!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

17 Juli 2008 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,
Vrijdagochtend is het dan zover, dan vertrek ik naar India!
Voor degenen die het nog niet wisten zal ik nog even vertellen wat ik daar ga doen...
Eerst ga ik 6 weken een co-schap lopen in een ziekenhuis in Chidambaram (Zuid-India). Ik wordt daarbij begeleid door Professor doctor Kabali, internist/chirurg. Wat ik precies ga doen weet ik nog steeds niet, maar dat zie ik daar wel. Ik weet in ieder geval dat dr. Kabali me op komt halen op het vliegveld in Chennai en van plan is om mij in 6 weken naast het ziekenhuis alle culturele hoogtepunten in de buurt te laten zien:)
Na deze 6 weken komt Ties ook naar India en gaan we samen nog 2,5 week backpacken door het zuiden van India! We gaan oa op een rijstboot rondvaren op 'the backwaters', schijnt heel mooi te zijn:)
Maar goed, binnenkort meer over de cultuur- en hitteshock die ik hoogst waarschijnlijk zal krijgen!

  • 17 Juli 2008 - 08:59

    Opa En Oma Kisters:

    lieve sandra,
    heel veel plezier en veel ervaring op doen.
    kom gezond terug en dan je verhalen horen.
    pas goed op jezelf.groetjes aan ties.

  • 17 Juli 2008 - 13:05

    Jan:

    Sandra, het klinkt allemaal goed en ik ben fan van Dokter Kabali en z'n oranje stropdas! (speciaal voor de Nederlandse co assistent?!)

    Heel veel succes en geniet er vooral heel erg van! Ik kijk uit naar je belevenissen.

    Groetjes!

    Jan

  • 17 Juli 2008 - 13:05

    Jan:

    Sandra, het klinkt allemaal goed en ik ben fan van Dokter Kabali en z'n oranje stropdas! (speciaal voor de Nederlandse co assistent?!)

    Heel veel succes en geniet er vooral heel erg van! Ik kijk uit naar je belevenissen.

    Groetjes!

    Jan

  • 17 Juli 2008 - 13:28

    Nicole:

    Hoihoi!
    Jee, naar India! Ik ben jaloers! Zou zo weer terug willen. Ben alleen in het noorden geweest (Rajasthan). Maar mocht je daar ook naartoe kunnen, dan moet je dat ook zeker doen :D Heel mooi daar!
    Ben ontzettend beniewd hoor!

    Heb zelf ook een waarbenjij.nu :D Vanwege volgend jaar natuurlijk!
    Daar kun je dalijk ook naar kijken!
    nicoleopcruise.waarbenjij.nu

    Veel plezier alvast!!!
    Dikke kus

  • 18 Juli 2008 - 09:47

    Lies:

    Klinkt heel leuk allemaal! Ze zijn daar niet zo vlot met planningen maken he? Maar het wordt vast super, kun je lekker aangeven wat je wilt gaan doen!
    Groetjes vanuit Thailand (het is hier ook zeker niet slecht;-) Lies

  • 18 Juli 2008 - 18:42

    Harrie:

    The eagle has landed!
    Veel plezier San!

  • 21 Juli 2008 - 18:45

    Opa En Oma Van Rooij:

    Hallo Sandra
    Wij zijn erg benieuwd hoe het je daar zal bevallen? Veel succes en
    veel liefs.

  • 21 Juli 2008 - 19:18

    Silvie:

    Ha zus! Ik heb nog niets gehoord van je aankomst, maar jou kennende zal dat wel goed komen, en anders is Ties er nog! Ik hoop dat het je allemaal goed afgaat daar, het eten/de hitte en de gebruiksgewoonten ;). Veel plezier alsnog,

    Sil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Sandra

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6745

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 27 Februari 2013

Zuid-Amerika

18 Juli 2008 - 16 September 2008

India

Landen bezocht: